perjantai 8. helmikuuta 2013

Art on Ice tomorrow!

Huomenna suuntaan Art on Ice:n ja olen jo henkisesti valmistautunut näkemään Amodion hottisesityksen. Toivottavasti paita lentää pois myös Areenalla ;)

Tomorrow I'll finally see Art on Ice live and I'm mentally prepared to see Amodio's hot gala number. I hope he will throw his shirt off here, too ;)

Moves like Amodio. photo indiatimes

En ole katsonut mitään videoita showsta etukäteen, koska haluan yllättyä ja nähdä kaiken ensi kertaa! Katsoin kuitenkin tämän lyhyen uutisreportaasin, jossa näytetään pikku pätkiä siitä mitä tulevan pitää. Olipa hauska tuo Lambielin kömmähdys, kun hän niin innoissaan pinkoi kohti Leona Lewisiä ja sitten viime metrillä harhautui ohi :D Lambiel tulee myös laulamaan itse showssa, yikes!!

I haven't watched any videos from the show beforehand because I don't want any spoilers! But I did give in and watched this little report from the show and it looks amazing. It was funny to see Lambiel skating so excited towards Leona Lewis and then stumbling right before the stage :D Lambiel will also sing himself, yikes!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti